حس ........!!!

حس ........!!!

KODAK

 خودت می دانی که فقط

نوشتن حالت را بهتر می کند

و نـمی نویـسی!…

مثل وقت هایی که می دانی فقط

از خانه در آمدن حالت را بهتر می کند

و خانـه می مـانی!…

یا مثل وقت هایی که می دانی

فقط از تخت بیرون آمدن حالت را بهتر می کند

و در تخـت می مـانی!…

نه که نخواهی بهتر شوی

فقط نمی توانی…

همیـن…

.......!!!!

 



نظرات شما عزیزان:

سهیلا
ساعت19:22---29 شهريور 1393
قشنگ بود ابجی
پاسخ:مخسیییییییییییییییییییی!!چشمم روشن چشمک میزنی هان!!


نفس
ساعت23:43---17 شهريور 1393
آجییییییییییییی یادت نره بهش اس بدی تولدش فرداس ها!!!!تووبمون هم بیانظربذارخودش هم میره میبینه....
پاسخ:آجیییییییییییییییییییییییییییی من این قد فراموش کار نیستممممممممممممممممم!!!


ویونا
ساعت16:14---14 شهريور 1393
سلام گلم
وب خوبی داری
به منم سر بزن

رفیق!
معامله فسخ شد!!!
در قبال دنیا...
یک تار مویت را میخواستند...
ندادم!!!

پاسخ:سلامممممممممممممم!!ویونا جونم!!! مخسی از نظرت خانمی!!!! چشم حتما!!!! میگویند بر ای کلبه کوچک همسا یه ات چراغی آرزو کن قطعا حوالی خانه تو نیز روشن خواهد شد من خورشید رابرای تو آرزو میکنم تاهم گرم باشد هم سرشار از روشنایی.......ای رفیق


نفس
ساعت15:34---14 شهريور 1393

آجی میخوام واسه تولدش سه شنبه یه پست توووووووووووووپ بذاری منم میذارم باشه؟
پاسخ:آجی من پستش رو از خیلی وقته که آماده کردم!!! باشه چشم به روی چشم آجی !!



sorosh
ساعت2:40---13 شهريور 1393
سلام دوست خوبم وب بسیار بسیاز زیبایی داری اگ بیشتر بهش برسی خیلی بهتر میشه اگ تونستی ب ما سر بزن و حتما نظر بزار راستی ی بنر کسب درامد تو وبم هست ک کاملا واقعه منم توش عضومم بهت پیشنهاد میکنم ی نگاه بندازی ضرر نداره
منتظرت هستم http://khiabanmusic.loxblog.com
پاسخ:مرسی از توجهت به پستام و وبلاگم!!!! چشم اگر وقت شد به وبم بیشتر میرسم!!!! اونم به روی چشم به وبتون سر میزنم!!! بازم ممنون


نفس
ساعت21:40---12 شهريور 1393
واااااااااقعانوشتن حالموخوب میکنه ولی دیگه مثل قدیم دستم به نوشتن کمترمیره......
پاسخ:آجی سعی کنی میشه!!! فقط یکم وقت میخاد و حس خوب!!!! حتما آجی سرت شلوغه!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 12 شهريور 1393برچسب:, ] [ 12:46 ] [ maral ]
[ ]